Butterfly Surprise :)


Mă trezesc în fiecare dimineaţă cu ciripit de păsărele şi cu razele soarelui care îmi bat în geam. Se simte şi acum mirosul de levănţică de la o inimioară pe care mi-a cumpărat-o soţul cu ocazia aniversării noastre (e un aranjament simplu, dar foarte frumos).  Ce putea fi mai frumos de atât?! Iată că vineri un fluturaş a intrat în cameră. Am incercat să îi fac cateva poze, repede, înainte de a reuşi să iasă afară. E aşa frumos când vezi că natura e de partea ta şi că nişte lucruri aşa simple îţi pot însenina ziua!

Image
Image
ImageMorala acestei întâmplări: În orice moment se poate ivi ceva care să te facă să zâmbeşti. Nu ştiu de ce, dar această întâmplare mi-a adus aminte de acest citat din Alchimistul: „Cand iti doresti ceva cu adevarat, tot universul conspira pentru indeplinirea visului tau.”(Paulo Coelho)

P.S. Fiţi optimişti şi luptaţi pentru visele voastre!

Lasă un răspuns

